بالا بردن نرخ تبدیل سایت

1 نظر در مورد این مطلب

  1. سلام ادمین محترم سایت وقت شما بخیر ممنون از سایت خوبتون لطفا در در حوزه تولید سایت در زمینه فولاد و آهن الات هم مطالبی منتشر کنید.

    ahanresan
    ahanresan

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

ریدایرکت چیست

ریدایرکت چیست

هر اقدامی که برای وب سایت در راستای بالا آمدن نتیجه موتورهای جستجو صورت بگیرد را میتوان زیر مجموعه سئو در نظر گرفت.ریدایرکت نیز فرایندی است که در راستای بهتر شده نتیجه در موتورهای جستجو صورت میگیرد.

نرخ پرش یا Bounce Rate

نرخ پرش یا Bounce Rate

عوامل زیادی در حوزه وب وجود دارند که بر نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می باشد.بالا رفتن نرخ پرش یعنی تاثیر بر افت رتبه وب سایت.

 نبایدها در سئو وب سایت

نبایدها در سئو وب سایت

سئو و تولید محتوا فرایندی پیچیده است که از فاکتور های متنوعی تبعیت میکند.اشتباهات زیادی وجود دارد که باعث میشود سئو کاران و صاحبان سایت ها از جانب گوگل جریمه شده و افت رتبه داشته باشند.

سئو وب سایت یا تبلیغات کلیکی

سئو وب سایت یا تبلیغات کلیکی

هدف از ایجاد وب سایت در هر کسب وکار و یا تجارتی بیشتر و بهتر دیده شدن ، است. اما برای تحقق این هدف تنها ایجاد وب سایت کافی نیست. در این مقاله صد داریم تا دو راه ممکن را برای دیده شدن وب سایت در لیست ...

ایندکس شدن وب سایت در گوگل

ایندکس شدن وب سایت در گوگل

سئو وب سایت رابطه مستقیمی با میزان بازدید از وب سایت دارد. برای موفقیت در سئو سه گام اصلی وجود دارد.قدم اول شناساندن وب سایت به ربات های خزنده گوگل است.ایندکس شدن صفحات و در نهایت نمایش آن...