توییتر و اصول بازاریابی در آن

5 نظر در مورد این مطلب

  1. خیلی ممنون از ین مطلب مفیدتون واقعا با راهکارهای جدیدی آشنا شدم

    مانی راد
    مانی راد
  2. من تا حالا فکر میکردم توییتر هم یه چیزی مثل اینستاگرامه فقط میشه داخلش پست گذاشت، چقدر امکانات داشت که من خبر نداشتم.

    مهدی بیاتی
    مهدی بیاتی
  3. قدرتمند ترین شبکه اجتماعی و پر بازدید به نظرم همین توییتر هست و میتونه تو حوزه دیجیتال مارکتینگ ازش به طور گسترده استفاده بشه

    مهناز
    مهناز
  4. یکی از قدرتمندترین و بزرگترین شبکه های اجتماعی است و یکی از ابزارهای تاثیرگذار در بازاریابی دیجیتال محسوب میشود.اگر شما هم در این بازار بزرگ دیجیتال سهمی دارید با نوشتن متن های کوتاه و تبلیغاتی خود و استفاده از هشتگ های قدرتی که تمام کاربران در توییت خود از آنها استفاده میکنند میتوانید تعامل خوبی با کاربران دیگر ایجاد کنید

    گندم خانی
    گندم خانی
  5. به نظرم توییتر بهترین شبکه اجتماعی دنیاست و همین محدودیت کاراکتر چیزی هست که خیلی جذابش کرده. خیلی وقتا پست های بلندی که افراد تو شبکه های اجتماعی میزارن حوصله خواننده رو سر می بره اما در توییتر کاربر باید پست خودش رو کوتاه کنه و تمام منظور رو تو همون پست کوتاه مطرح کنه. البته بگذریم از اینکه یه سری از ایرانی ها فکر میکنن کسایی که تو توییتر فعالیت می کنن خیلی لاکچری تر و با فرهنگتر هستن

    شاهرخ
    شاهرخ

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

اقدامات موثر برای جذب ترافیک بیشتر در وب سایت

اقدامات موثر برای جذب ترافیک بیشتر در وب سایت

سایت های فروشگاهی اگر از کیفیت لازم برخوردار باشند معمولا ترافیک بالایی را جذب میکنند.اگر وب سایت فروشگاهی خود را به تازگی راه اندازی کرده اید باید  در نظر داشته باشید که برخی اقدامات نیازمند کاری طولانی هستند.

نرخ پرش یا Bounce Rate

نرخ پرش یا Bounce Rate

عوامل زیادی در حوزه وب وجود دارند که بر نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می باشد.بالا رفتن نرخ پرش یعنی تاثیر بر افت رتبه وب سایت.

اشتباهات رایج در سئو وب سایت

اشتباهات رایج در سئو وب سایت

گوگل مدام در حال آپدیت کردن الگوریتم های خود میباشد، این الگوریتم ها با هر به روز رسانی جایگاه وب سایت های مختلف را نسبت به کلمات کلیدی مختلف در موتور های جستجو جا به جا میکنند. دغدغه اصلی سئوکاران ...

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی ، غالبا به مقاله ای گفته میشود که شخصی با پرداخت مبلغی ، از یک سایت پربازدید مقاله ای گیرا و موثر در جهت معرفی و معرفی محصول و یا خدمات کسب و کارش دریافت میکند. این روش بهتر از دیگر روش های...

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

صفحات موبایلی پر شتاب یا AMP

AMP نماد اختصاری عبارت Accelerated Moblie Pages میباشد که به معنای صفحات موبایلی پر شتاب است. AMP ساختاری بهینه سازی شده  در صفحات HTML برای تلفن‌های هوشمند است که گوگل آن را  ...

نرخ کلیکی وب سایت یا CTR چیست

نرخ کلیکی وب سایت یا CTR چیست

بهینه سازی در حوزه وب به عوامل متعددی بستگی دارد.تمامی اقدامات بهینه سازی در جهت افزایش نرخ کلیک در وب سایت صورت میگیرد. درصد تعداد کلیک به تعداد نمایش را در تبلیغات...