لینک nofollow و تاثیر آن در سئو وب سایت

0 نظر در مورد این مطلب

نظر خود را بیان کنید

مطالب مرتبط

بازاریابی محتوایی چیست

بازاریابی محتوایی چیست

تولید محتوای ارزشمند و یونیک میتواند نقش ویژه ای را در دیده شدن و بازاریابی داشته باشد.در حال حاضر محتوای ناب و یونیک مهم ترین فاکتور گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها است.بازاریابی محتوایی اقدامی است...

نرخ پرش یا Bounce Rate

نرخ پرش یا Bounce Rate

عوامل زیادی در حوزه وب وجود دارند که بر نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند.نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می باشد.بالا رفتن نرخ پرش یعنی تاثیر بر افت رتبه وب سایت.

نحوه طراحی انواع پرتال ها

نحوه طراحی انواع پرتال ها

طراحی وب سایت بستر گسترده ای برای به کارگیری و اجرا انواع تکنولوژی ها و ابزار های کارآمد در این زمینه است هدف طراحی پرتال ها طبقه بندي کردن اطلاعات و نيز تعريف دسترسي...

استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو

استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو

یکی از اقدامات لازم در زمینه سئو و به روز رسانی وب سایت استفاده از مقالات قدیمی است. به طوری که مقالات را با تغییراتی جزئی بهینه کرده و به روز رسانی میکنید.این کار تاثیر ویژه ای بر ترافیک وب سایت خواهد داشت.

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو چیست

موتور های جستجو در بازاریابی های اینترنتی نقش کلیدی و ویژه ای دارند.بازاریابی موتور های جستجو مجموعه تمام فعالیت هایی است که در جهت افزایش بازدید وب سایت مورد نظر صورت میگیرد.موتور های جستجو در...

لینک بیلدینگ چیست

لینک بیلدینگ چیست

در طراحی سایت مهم ترین گام پس از ایجاد یک وب سایت استاندارد ، نحوه ارائه وب سایت به مخاطبان است.قطعا مهم ترین هدف مدیران وب سایت حضور در لیست اول موتورهای جستجو میباشد اقداماتی که برای ...